Film mysteriet

Kapitel 1.
En ny film!
Villa vaknade nyss.
Daisy var redan vaken och kollade
på nånting på TV.
-Vad kollar du på? Undrade Villa.
-Det är Nyheter. Svarade Daisy.
-Goafton! Många pengar från banken har stullits! Man vet inte vilken som har tagit pengarna. Sa TVns nyheter.
-Pengar.... Borta?? Sa Daisy förvånat.
Det var sportlov men Daisy anade att dom hade ett till mysterium.
-Jaja. Kom ihåg att vi ska till bio kl 5. Sa Villa.
-Jaa... Men det är ikväll, det... Mumlade Daisy.
När det var kväll så gick dom till bion.
Dom stog i kön och väntade på att knalla in i bio sallongen.
Kapitel 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0