Gott Nytt År!1!

Hej allihopa! :) ;) .
Jaa, idag är det nyårsafton, imorgon startar det nya året 2013!! :D :D :D :D .
Tänk, Ikväll sitter vi och äter mat, sen är det jätte nära tills klockan står 12 så då springer vi ut så fort så vi nästan inte får på oss våra jackor!! :D .
Sen räknar vi ner till det nya året, och när klockan slår 12 så ropar vi: GOTT NYTT ÅR!!! :D Och flera hundra fyrverkerier kommer!!! :D :D :D .
Och den andra Januari så fyller bloggen 2 år!!!!!!! :D ;) :) .
Det kommer bli så mycket kul nästa år!!! :D :D.
Så ha en bra Nyårsafton!! :D :D .
Hejdå Allihopa, och gott, nytt år! ;) :) .
Jag ÄLSKAR den bilden med stjärnorna! :D :D :love: :D :) ;) :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0