Dan före julafton! :D :D.

Hej allihopa! :D :D :) :) .
Idag är det dagen före julafton!! :D :D :D.
Det blir helt magiskt ikväll, tro mig! ;) :) ..
Idag ska jag och min familj slå in alla julklappar som vi har köpt eller gjort! :D :D.
Sen ska vi lägga dom under granen, sen ser vi på julfilm på kvällen och tänder det fjärde ljuset i advent ljus-staken, det är ju 4:e advent idag! ;) ;) :) :) .
Det kommer bli svårt att somna idag, men sen är det julafton! ;) :) .
Då kollar vi i julstrumpan vafd vi har fått där, sen äter vi frukost, förbereder oss och sen kommer flera som ska fira med oss, och klockan 3 ser vi på Kalle Anka, efteråt, när tomten kommer :D :D, så öppnar vi alla julklappar vi får under granen!!! :D :D :D.
Jag önskar mig väldigt mycket, hehe! :) ;) .
Men det kommer att bli heelt magiskt! :D.
Hehe! :D :) ;) .
Hejdå allihopa!! :D :D God Jul! :) ;) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0