1:a advent! :) :) .

Hej allihopa! :D :) .
Ja, nyss har det varit 1:a advent.
Och då får man tända det första ljuset i advent jul staken! :D :) .
Och utomhus är det jätte mycket snö och man bakar pepparkakor, knäck, ischoklad, risbräck, julgodis, lussebullar och sånt! :).
Sen myser man i soffan med en mjuk filt och dricker varm choklad! :) .
Och kanske ser en jul film! :) :D.
lysnar på jul sagor! :D :) .
Och föressten, här är en bild som jag har ritat på Rudolf med röda mulen! :D :D :) :) :
Hehe! :D :) .
snart så ska jag KANSKE ändra till jul design på bloggen! ;) :) :D.
Hejdå allihopa! :D ;) :) .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0