Mat/Godis/Glass på SOMMAREN :D :D :D ;)) :).

Dethär är bilder på min frukost som jag åt PÅ SOMMAREN :) :
Frukosten ;D.
Det är: Banan, Bacon :P, vatten (Såklart ;D) och honungs flingor :P.
Den frukosten var så Goood :P :D.
Och här är en bild på en mjukglass som jag köpte PÅ SOMMAREn :D ;D :
Glass Mums mums :D
Det är: Mjukglass (Såklart), strössel och colasåss :P :D.
I en bägare ;).
Och här är en bild på mig med en ENORM tuggumi bubbla typ ;D :
Tuggumi Bubbla :D.
Glömde borsta håret då ... :S ... (Säg INGETTT) :O .
Hehe LITE suddig :S ....
Kanske inte så stor.... Men stor för MIG :).
Hehe vi ses ;) .
P.S. Jag fick ett tvilings ägg (På Sommaren :D) :
Ägg Tviling 1 ;D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0