Vi Spelar På!

Hej Allihopa! Jag (Kirby8) här ! ;).
Jag och dizzed skriver detta medans vi spelar....
..KIRBY!!!! HAHA! :D. JAG SLOG DITTT HIGHSCOOR!!!! :P.
VAAA!!!?? Sen när gjorde DU det!!?? O.O ....
Azzå jag gjorde det meddans du skriver på bloggen, Hehe jag älskar att vara busig! ;P ;) :P.
DIZZEEEEEED!!!! :mad: .
Föresten! Hej Allihopa! :).
Hehe..
Vänta Ö.Ö ...
Vadå??
Jag ramla!
.. men jag fick iallafall ett highscoor och jag slog Kirby8s highscoor! :D :'D.
Hur mycket poäng fick du då?? -.- ..
Jag fick såhär mycket poäng:
MEEHH!!! Mitt highscor var detta:
Ärligt, det var bara ungefäär 100 MINDRE än dig, Dizzed! :O.
Hehe.. 100 + 10 poäng (Alltså: 110) mer än dig faktiskt! :cool: .
Ja, ja, ja! -.- ..
Kolla hur många pengar jag fick! :cool: :
(Skrytare -.- ...).
VAD SA DU???!!! :mad: .
Ähh.. :O.
Men kolla hur många pandamynt JAG fick då! :cool: :

Nu är DU skrytaren -.- ..
SLUUUUUUUUUUUTA!
Nu ramlade jag igen på spelet :( :
Vill ni veta vad vi spelar??
Vi spelar..
...CLOUD NUMBER 9!!! :D :love: .
Japp! :cool: ... Vi tävlar om highscor på cloud number 9! :cool: .
Vi bestämde det vid cloud number 9 skylten! :

Det är därför jag ramlar hela tiden... >.<.
Jag också! :D.
Nåja.. -.- ... Hejdå allihopa! :).
Hejdå Allihopa! :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0