Vaaa??!!! :O :O :(.

Azzå! :O :(.
Jag loggade in på Panfu pch skrev.. där man... skriver om sig själv... Ärsch Pärsch ni kanske inte förstår men iallafall!
Jag skrev att jag var: "Snäll, Lekfull, konstnärlig typ och mest glad"
Och då kom det upp något där det stog: Du kan inte skriva mera där eftersom du inte följde reglerna!
Ok.. Det kanske inte stog precis så men iallafall nära det! :O :O :( :( .
Azzå?? Vad har hänt liksom?? :O.
Jaja... Nu har jag iallafall lugnat mig! :).
Panfu kanske har råkat göra så eller nåt! ;).
Meen... Nu ska jag logga in på Panfu igen! :).
Ses allihopa! :).
//DIZZED.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0