I skolan Och Kanelbullarnas dag! :P :P.

Hej alla! ;).
Nu ska jag berätta vad jag gjorde i skolan:
Först hade vi Syslöjd! ;).
Sen... Hade vi rast? Ärsch Pärsch! Jag mins inte DÄR! :(.
Jajjaaaaa....... Jag säger vad vi gjorde när UNGEFÄÄR skolan var slut! :P.
Då hade vi natur/NO typ! :P :D.
Jag och Paolina9 gick ut (Alla andra i klassen gjorde det också såklart!).
Alla skulle ta på oss reflex västar! :P.
Jag och Paolina9 tog på oss våra västar och då märkte vi att ALLA västar
var i samma storlek som en fröken typ! :).
Västen var för stor men Jaja, det är ju bara en väst! ;).
Sen gick vi med våra Ryggsäckar och korgar! (I ryggsäcken: Matseck, Jacka,
skor, pengar och mer :D ).
Och så hade vi korgar för att vi skulle plocka HÖSTkantarel! ;) :) :D.
Alla fick rätt många... Men lite svårt var det att hitta HÖSTkantarelerna.. :S ...
Men inte SÅ svårt iallafall! ;).
Efter vi hade plocka många svampar i en hel timma så var skolan slut! ;) :).
Det tog en kanske lång stund eftersom jag ville kolla NOGa på typ ALLA.. Ok, inte alla, men typ alla ;) svampar,
men sen gick jag hem tillslut! ;) :) :D :P.
Och föresten, Idag är det.... (Trumvirvel) ..... KANELBULLARNAS DAAAG!! :D.
Hehe... Jag älskar Kanelbullar! :love: :love: :love: .
Hehe.... Så njut av härliga, goda, varma, TYP onyttiga, Kanelbullar! ;) :) :P :D.
Vi ses, Hejdå allihopa! ;) :) :D .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0