Hej/Tjabba Alla! :) :cool: .

Hejsan alla! ;) :) :D .
Tjabba Alla! ;) :) :P.
Jag är den gula bollyn som har orange OCH den... orange och tjocka texten då! :).
Och jag är den tigerrandiga bollyn som har den sne'a och texten med ett streck under! :cool: .
Jajaja... -.- ....
HÖRRÖ!!!... Ähh... Tja! :).
Oj, föresten, det här är JAG:
Och det här är JAG:

Hihi, jag gillar mitt lilla hopprep! :love: :D.
Jag älskar att vinka! :).
Här är en fin påsk bild! :) :

Japp! ;) :) :D.
Tja, Gulabollyn och tigerbolly! :cool: .
Emm..... Tja, Woody! :).
Nu är det middag, och det är wok till kiddag, mums! :P.
WOOOOOK!!! :love: .
WOOOOOK! :D :love: .
Hejdå Alla! :) ;) :P :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0