Det är jag som är.... Den gula bollyn! :).

Hejsan Alla! ;).
Det är jag som är den nya gula bollyn! :).
Jag vet inte än vad JAG ska heta... :S ....
Men kanske nånting med det här:
SuperYellow,
Gold,
Guld,
Gulo,
TheYellowMaster,
SweetYellow,
Yellow,
SweetGold,
SötGul,
SötGuld,
SuperGul
GoldBolly! :love: .

Nånting med det KANSKE! ;).
Vilken är eran favorit som PASSAR MIG av dom där uppe?? :).
Skicka kommentar på vilken du tycker är bäst SNÄÄÄÄLLAA!!!
ELLER så kan DU hitta på egna namn åt mig som jag KANSKE ska heta! :3.
Snälla, SNÄlla, SNÄLLA!!!! :D :) ;) .
När jag skriver i bloggen så ska jag ha mn text.... Här! (I mitten alltså! ;) ).
Jaja... Snart ska JAG OCH TIGERBOLLYN skriva ett inlägg! ;).
Vi seeeeeeeeeeeeeeeeeees! ;) :) :D.
P.S. "GoldBolly" det namnet tycker jag GANSKA mycket om! :3.
Hehe.. Ja -.- ... Seees! ;).
;) :) :D :P :thumbup: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0