Det är 2 dagar tills jag fyller år!! :D :D ;D ;D ;) ;) :) :) :P :P ;P ;P.

Hej alla! :D.
Det är 2 dagar tills jag fyller år!!!! :D :D :D.
(Jag kommer att ändra siffrorna på detta inlägg alltså jag menar: Det 1 dag tills jag fyller år IMORGON och då kommer jag att skriva en 1:a på inlägget istället för en 2:a :P).
Hehe... :P :D ;) :).
Jag längta sååå mycket tills jag fyller år!!! :D :D.
Tuggumi Bubbla :D.
Hehe, det var lite bilder på min panda på panfu och en bild på mig på riktigt! :) :D.
(Antal Bilder på mig i panfu och på riktigt i detta inlägg: 4!
Tuggumi Bubbla :D.
Det var mina panfu och en på mig på riktigt bilder PÅ MIG i detta inlägg..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0