Panfu ÄR Bäst + Bilder! :).

Hej alla!
Förlåt för att jag inte har skrivit på bloggen på så länge, men jag har haft.... lite... att... göra... :(.
Jag har gjort iallafall några jul-bilder till bloggen! :) :D :P. (Jag visar mina jul-bilder sen!).
Och så har jag varit hemma från skolan och jag har städat mitt rum... och jag ska göra läxan snart....
Och så har jag ritat.. såå mycket bilder TYP!
Och mera!
Men här är några bilder:
Snigel Bob... Jag menar... James BoB... Jag erättar mer om honom i ett annat inlägg.. :) :D.
Blixten BoB! (Och då menar jag "Blixten"!).
HappyBird.Bloggplatsen.se... Bild typ dåå! :) . (Jag är med i den bloggen! Haha!). :P.
...Och där är fortfarande en HappyBird bild.. Hehe... Fast med sööta ögon! :D :D.
..Och jag och Rosi! :) :D.
Panfu.se = Bästa Spelet! :D :love: :) :) ;) ;) :D :love: .
Panfu 3 ord: Bästa Spelet Någonsin! :cool: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0