JulDekoration??

Hej alla!
Jag är Rosi! :).
Och jag är dizzed! ;) :P.
Japp!
Dizzed, kan du någon gång ändra ditt rum??
Ähh.... Det har jag ju.. :blush: ...
DU LJUGER!!!
N-Nähe.... :blush...
Om ni inte tror mig läsare så har jag bevis :cool: :
RUM 1 OLIKA:


RUM 2 RYMD:

H.... Har du fotat?? :blush: :mad: .
Haha! ;D. Japp! :'D. Men det fins ETT till rum! ;).
RUM 3 FABRIK:


(Rummen har inga jul dekorationer det är det Rosi bevisar!)
H-hörö! :mad: . Det där är min typ hemliga fabrik :mad:  ... Den ska göra mjölk snart! :P.
Jaa... Men kan du göra juldekorationer snart??
Joo... Men :blush: ...
Du kan ju juldekorera i dom andra rummen än fabrik-rummet! :thumbup: .
Jaa.. Det kan jag väl göra! :). Jag ska juldekorera imorgon!....

*Rosi ser sur ut*
..J-jag menar idag! :). Japp! :).
Bra! :D.
*Rosi är glad igen*.

Hehe! :).

Jag visar senare min jul-dekoration i min träkoja! :).
Men här är en bild på mig och Rosi:


Vi sitter på ett bord och.. bloggar! ;) :).
Men varför ser Rosi ungefär lika stor som mig?? :bigeyes: .
Hehe! Bildeffekter.. jaa! :cool: .
Vi ses! :). Och God Jul! ;).




Jag ÄLSKAR den bilden på stjärnorna! :love: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0