Dizzeds Fäst 1.

Tyst nu, GuldBolly! :mad: .
JajajajajajaJAA!!!! Det är liksom lite svårt att bära den här tunga lådan! :S.
Lådan väger bara 6 gram -.- ....
Ursäta mig meen..??
Jaa?? Vad är det, Woody?
Ähh... :S .... Inget... Iallafall! Hej alla läsare! :).
Jag är: GuldBolly! ;) :).

Jag har äntligen bestämt mitt namn! :D. Mitt namn är nu: GuldBolly! :love: .
Och jag är: Rosi!

Och jag är såklart: Woody! :cool: .

Egentligen har vi ju färger på våra texter men... Vi hinner inte göra det just nu! :S...
Vi ska förberädda Dizzeds födelsedags fest! :D :D.

Dizzed fyller nämligen år idag! ;) :) :D :P.
Det är därför vi lyfter så... tunga... lådor! :).
....Lådor med en massa födelsedags pynt, pressenter, tårtot, bakelser... Jaa... Fäst grejer! :).
Det heter: "Fest" Inte "FÄst". -.-...
Ähh.... Det var ju det jag sa... :9....
AJJ!!! Hjälp mig med den här jätte tunga lådan!
Ojojoj! Du är ju under lådan! :O.
Ja men kom då så hjälper vi Rosi från lådan, Woody! :).
OK! ;).
En minut..../timmar senare!
Såå... Tack! :).
Varsogod! :P.
Varsogod! :P.
Härm apa! -.- ...
HÖRRÖ!!
Hörni, bråka inte!!! Dizzed kommer snart och vi har ju inte pyntat....
Dom tittar sig runt omkring!
Vi har inte pyntat nånting faktiskt.. :S...
Ähh, det är lugnt! ;). Vi pyntar jätte bra med våra vänner! :D.
Ja juste! :) :9. Fluffy, Lollo, Redbolly och Helmet och dom andra är ju också här! :D.
Japp! ;) :) :D.
Jaa OCH så måste vi skynda oss! ;).... Uff, denna lådan var tung! :S..
Fins det någon låda som INTE är... "Tung" eller?? -.- ...
Jag vet ej! :D....
Dom jobbar jätte länge... Tills:
Jippi! :). Vi är klara med allt pynt! :D.
Japp! :cool: . Nu ska vi bara vänta på att Dizzed kommer! :) :D.
HON KOMMER, HON KOMMER!! :D. DIZZED KOMMER NU!! :D ;) :).
JIPPI!!! :D. Fort alla Dizzeds husdjur, göm er så hoppar vi upp när dizzed ommer och ropar " GRATTIS" :D :D ;) ;) :) :).
Jej! :cool: .
FORT GÖM ER NU!! SÅ ROPPAR VI "GRATTIS" :D :D.
Föresten... Hejdå allihopa! ;) :).


//GULDBOLLY!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0