Ska snart sova..... :tired: + Jag ska leka med Paolina9 imorgon :).

Hej alla! :) ;).
Ja...... Snart ska jag sova..... :tired: .
Jag ska KANSKE byte SMILEYS PAKET imorgon..... Men jag vet inte :).
Och imorgon ska jag leka med Paolina9 :) ;).
Ähh....... Jag får nog inte prata mer om att jag och Paolina9 ska leka imorgon.......
För att jag vet inte att hon vill att jag ska skriva om det än.... :S.
Ahja :D.
Här är iallafall en bild på "HappyBird" - Ägare över min blogg på BloggPlatsen.se! :
Hans Blogg som jag bloggar i ibland: HappyBird.Bloggplatsen.se! :).
Ahja....... Nu ska jag spela på mitt nya spel på min iPad :).
Ses allihopa! Hejdå! :).
¨
P.S. Imorgon eller iÖvermorgon eller någon annan dag så skulle Fluffy och Lolo berätta om när Rosi
och Honey träffades?? :question: .
Ahja..... Jag får väl läsa det inlägget när Lolo och Fluffy gör det inlägget! :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0