Några problem har bara kommit :S

Hej alla!
Dizzed här igen ;).
Ja..... Som står i rubriken så
har jag fått några TYP problem som har kommit :S.
Eller tjaaa....... Jag har bara inte fått så mycket tid att blogga och sånt :S.
För att igår var jag i GrönaLund :D :D :D ;) ;) ;) :P :P :P.
Det var SÅ roligt :P :D.
Och så har min dator blivit ganska trög :S.
Och sen så funkar inte Internet :mad: .
Men min pappa fixade så jag fick internet Via Hans Mobil :3.
Men min pappa sa att Internet skulle bli ganska trögt då :S.
Såå...... Ja.... Internet kanske blir trögt :S.
Ärch pärch..... Min pappa kom nyss upp och sa "Internet funkar igen" Så......
Inget trögt längre :D.
Haha... Hejdå allihopa :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0