Jag är sjuk :(.

Hej alla!
Dizzed här ännu en gång! ;).
Ja....... Som i rubriken så är jag sjuk.....
Eller tjaaa........ TYP sjuk.... :(.
För att det är för att  jag har Hosta, Ont i Halsen och
Ovanligt törstig ibland :(.
Och Hes...... :(.
Och ibland när jag hostar så gör det jätte ont i halsen och
då måste jag dricka vatten ibland :(.
Så det kanske inte kommer så många inlägg idag.... :(.
Men....... Vem vet........ Det kanske kommer mer än ni tror iallafall ;).
Ja... Hejdå alla!
P.S. Min syster sa att om  man har ont i halsen så ska man äta glass så det går över :P :P :P.
MUMS!! :P :P :D :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0