Woodys bild?

Hej alla djur, pandor och personer ;).
Fluffy här :D.
Ja.... Som ni ser så ska jag ALLTID skriva med orange färg
på texten på alla inlägg ;) :D.
Woody hade gått ut på fredags kväll förra veckan med en kamera!....
ingen märkte knapp att han gick förutom jag :S.....
Som sagt så gick han ut och sen gick han till Millas hus med en kamera :question: ????
Jag kollade igenom fönstret på han!
Sen visste jag VARFÖR han gick ut :bigeyes: han skulle fota Milla :bigeyes: .
Är Woody :love: i Milla ???
Ni kanske inte förstog men jaja!
Han har till och med lagt till bilden på Milla på denna blogg... Men han har inte visat den för er :S.....
Konstigt, konstigt, kan man säga! :question: :S!
Men jag tänker visa er bilden på Milla..... Jag hoppas att Woody inte läser detta inlägg :blush: för att då
kommer nog jag att bli skadad :blush: :bigeyes: .
Jaja.... Här är bilden på Milla:

Ni kanske inte ser men jaja!
För att det var mörkt då, när Woody tog bilden på Milla!
Tror ni att Milla och Woody passar bra ihop?
Kanske inte så bra fråga men jaja!
Hejdå allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0