Veckans/månadens djur sent och kanske veckans/månadens panda :)

Hej allihopa!
Förlåt för att veckans/månadens djur har blivit sent......
Veckans/månadens djur är hundar :D. Kirby8 ville det...
Som ni kan läsa på ett inlägg ;).
Jag kommer kanske att skriva veckans/månadens djur idag men jag tror att jag ska det!
Alltså ni vet ju att veckans/månadens djur är hundar men jag ska göra en hund-bild och skriva
om olika hundar :) :D, det är så veckans/månadens djur ska vara på min blogg ;).
Jag tänkte att jag kunde ha veckans/månadens panda också :D.
Bara om ni kommenterar att ni vill vara veckans/månadens panda så kommer ni som veckans/månadens
panda kanske ;). Men jag tror det ;). Men inte den här veckan/månaden för att jag har bästemt vilken som
ska vara veckans/månadens panda ;).
Om ni blir veckans/månadens panda så gör jag en bild till den som blir veckans/månadens panda ;) :D :).
Jag kommer också att fråga andra på Panfu om dom vill vara veckans/månadens panda och fota denns profil ;).
Det kommer jag att göra :).
Hejdå allihopa!

Kommentarer
Postat av: SuperAnnis

Vilken bra idé! veckans djur. Skulle jag också kunna göra det.

Du kan få göra dagens bild, som jag om du vill ;)

2011-03-05 @ 11:42:09
URL: http://superannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0