Veckans panda!!

Hej allihopa!
Veckans panda är....... Kirby8 :D.

Ähh.... Hon hade iallafall dom där kläderna på sig när jag tog bilden... Men jaja! :D.
Och här är din bild, Kirby8 ;) :

Är den fin?
Jag tänkte egentligen ha blå bakrund på bilden men då var det massor av vitt runt bilderna :S.... Jaja!
Och kom ihåg att du kan bli Veckans panda 2 gånger!
Japp! Det kan alla ;). Alla kan bli Veckans panda 2 gånger och få 2 bilder och sånt ;).
Så vad väntar alla på? Skicka en kommentar och sig när vi kan träffas på Panfu så ni kan bli veckans panda!
Fast ibland väljer jag veckans panda själv ;).
Jaja.... Hejdå allihopa! Nu ska jag sova ;) :tired: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0