Vår + hjärtan i Panfu

Hej alla!
Dizzed och kirby8 här ;) :love: .
Japp! Och..... KIRBY8 HAR BLIVIT GAAALEN!!!!!!!
Nej då, känn luften, den fina vår luften och all
kärlek runt om Panfu :love: . Fåglarna kvittrar,
träden har fått frukt, Luften är romantisk och allt
är parfekt :love: :love: :love: .
Där ser ni :S..... Kirby8 har blivit SÅ GALEN!!!!!
Hur blir då så.... Romantisk eller vad man ska säga :S :question: .
Prata med Lenny, så får du romantiska hjärtan som du kan kasta på pandor! :love: .
Asså, jag har sett Lenny, men jag pratade inte med honom, och jag tänker inte gå så långt dit igen :S....
Ok då!
Vi är i slottsterassen.... Om ni undrar :S... Och vi tog fram våran 'Panfu dator'' hit så vi kunde skriva i bloggen här!
Stå där dizzed, på mitten i slottsterassen, och kom sen tillbaka när du har fått ett rommantiskt Panfu hjärta på dig :love: .
Ähh.... Ok...???
....... Voooh... Ok... Nu vet jag hur du blev så gaalen :S... Nu är den fina våren här :love: .
Där ser du :D.
Hejdå!
Hejdå alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0