Vår + Hjärtan i Panfu + bilder

Hej alla!
Hej!
Jag och kirby8 är fortfarande i slottsterassen nu :).
Och vi har tagit några bilder ;).
På Panfu såklart ;).
Japp! Kirby8, din historia:
Okidoki :D.
Jo i Panfu så pratade jag med Lenny i Sanfran Panfu! Och då gav han mig
romantiska Panfu hjärtan, som jag skulle kasta på andra pandor i Panfu!
Men först skulle jag kasta ett romantiskt Panfu hjärta på Paul the Kid (Det var Lenny som sa det).

Haha! :D :P.
Hörö! Och då tänkte jag 'Ok då, jag går väl till Paul the kid, då'' och gick till honom :D.
Sen kastade jag ett romantiskt Panfu hjärta på honom :).
Han skulle kasta det på Troy :D.
Hahahahaha!! :D :P :).
Hörö!!! Du då:

Du kastade ett också på Paul the kid :D. Känn på den! :cool: .
Ahh!! :mad: men jaja!
Så här många romantiska Panfu hjärtan kastade jag på olika pandor nyss :D. Och mitt senaste jag kastade:

Hihi :D.
:P :love: :) :D.
Sen gick vi till min träkoja! Kirby8 märkte min nya bolly:

Sen svarade dizzed:

Hihi :D.
Ja, det var väl allt?
Ja.... NEJ förestenn! Vi glömde dom fina blommorna i terassen :love: .
Ja juste :D. Det är vår i Panfu nu :D :P ;) ;P.
Och terassen var JÄTTE fin :love: :

Där såg vi alla fina blommor på terassen! :love: .
Det var allt!
Japp! :love: .
Ses alla! Hejdå allihopa! :love: .
Hejdå allihopa! :love: Och Njut av våren! ;) :love: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0