vad gjorde du, dizzed?

Hej allihopa! Kirby8 här ;).
Jag har inte skrivit på bloggen på llllääääännngggee men nu gör ju jag det ;).
Jo em..... Jag och dizzed träffades på Panfu och sen gick vi till hennes träkoja
och..... lekte :D och vi hade JÄTTE KULT :D..... Sen så skulle dizzed hämta sin
..... Minns inte vad det hette men jag tror att den hette: J-box..... Iallafall så
skulle dizzed hämta möbel som gjorde musik (hon har 3 rum i sin träkoja).....
Men sen så kom hun aldrig :(. Och derekt när någon kom till det rummet som
jag var i så gömde jag mig så FORT jag kunde!! Det var en panda som började
med 'E'' på sitt pandanmn iallafall men jag vet inte rästen av namnet :S..........
Han/hon hade detektiv/spion drekt på sig, exsakt den som man får på äventyret:
'Detektiver i Bitterland''....... Jag undrar vem det var och jag vart jätte rädd :bigeyes: .
Sen så råkade jag klicka fel när jag skulle klicka på knappen där det står: 'Minna vänner''
och då klickade jag fel och kom fram så att han/hon såg mig!! :bigeyes: .
Han/hon vart helt förvånad!!
Sen så..... sa han/hon nånting...... men jag hann inte se vad han/hon sa för att jag loggade
ut då :(.......... He he......
Mer än så visste jag inte så då undrar jag, dizzed:
VART VAR DU!!!???
Hejdå allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0