Svar till: Mllm

Hej allihopa!
En kommenterade och frågade om blogg.se var bra!
Hon hette: Mllm stog det!
Här är svaret på din fråga, Mllm:
Ja jag tycker att blogg.se är super bra :D...
och man kan ha 3 olika smileys paket ;) som det här jag har nu :D ;) :) :P.
Och det kommer inte så mycket reklam, det kommer bara en reklam som är under det
senaste inlägget man har, ingen mer reklam alls, om man dekorerar med reklam som jag
inte har en anaing om hur man gör :S....... Jaja!
Man kan designa och om man alltid klickar på: 'Översikt'' när man ska skriva ett inlägg eller så,
så kan man se om du har fåt kommentarer ;).
Jag tycker iallafall att blogg.se är jätte bra, såhär bra: :thumbup: :thumbup: :thumbup: .
Ja.... Hejdå allihopa!
//DizzeD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0