Skolan idag 18/3-11

Hej allihopa!
Idag i skolan har det varit ganska :S.... Ja vad ska man säga..... HEMSKT.... Eller....
Jaja..... Läs hela inlägget så vet ni vad jag menar:
Idag i skolan var det pannkakor till lunch :P (Det är SUUUUPER gott för mig :)).
Det var också hemkunskap för en grupp som jag var med i :P.
Men det värsta idag var typ.... :S.... Ja:
Ambulans-bilen och ambulans-helekopter kom till skolans gård idag :bigeyes: :O.
Det var för att en elev fick..... Vad nu det hette :S... Men det var inget farligt som tur!
En i våran klass fick magsjuka och fick åka hem :( :bigeyes: :O.
Jag fick blod (Jag blödde) på mitt lång finger i hemkunskapen så jag fick plåster..... Och vi fick
sjölja gurkan extra mycket :blush: :bigeyes: .
Och våran fröken var sjuk! :bigeyes: .
Ja..... Nu vet ni att skol-dagen....blev..... Lite hemsk eller vad man ska säga? :S.
Men annars var den kul..... Om inget om det där 'Hemska'' eller nåt skulle hända! :S.
Jaja.... Ja.... det var lite om min skoldag :S....
Ähh...... Hejdå allihopa!
//Dizzed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0