Ska hämta Woody snart

Hej allihopa!
Jag ska snart hämta Woody från pokopets skolan :D ;).
Han fick kvarsittning sa pokopets fröken för hon ringde mig :S....
Han fick en LÅÅÅÅNG kvarsittning för att han var för cool och inte
lyssnade på vad dom skulle göra och han gjorde ingenting :S......
och så sa han: 'Blä, blä, blä'' när alla skulle få läxan och bara slängde bort alla paper (som
var läxan).....
Rosi är iallafall bra i skolan.... Rosi är en av dom bästa eleverna sa bolly fröken när hon gick i skolan.....
som Rosi fortfarande gör :) :D.
Jag tror nog att min Woody är lite kär i Milla ;) och låtsas att vara cool för det :S........
Ja ja :D... Rosi kan ju lära Woody hur man är i skolan ;)....
Hejdå allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0