Rosi och Honey träffades ikväll

Hej alla!
Rosi och Honey här!
Japp :). Honey är den snea texten!....
Och Rosi är den normala texten :) På BARA detta inlägg..... Eller?
Kanske! :)!
Ok.
R....Rosi.... Ärrr det säkert att alla... Sover???
Självklart :cool: !
Woody sover nu för att han ska åka till Pokopets skolan tidigt imorgon :cool: ,
Dizzed sover nu för att hon ska kunna lämna och hämta Woody från och till Pokopets skolan :cool: ,
Fluffy och Lolo sover nu för att dom är JÄÄÄTTE tröta (Dom har nämligen inte sovit på en hel dag :( )...

.....Och Marieta sover för sin första dag i pokopets skolan :).

Ja..... :). Du ser, ingen är vaken! :) Men sover kirby8 då?

Ja då :). Hon har ingenting annat att göra så hon sover :).

Ok Bra.... :).

Jaja.... Men kom ihåg att vi är i DIN träkoja, Rosi :), så att ingen hör oss och vaknar :P.

Såklart! :D.

Mmm.... Men nu ska vi säga vad som hände ikväll..... eller ska vi säga igår kväll :).

Ja!

Ni mins väl att Rosi skickade ett brev till mig?

Här är iallafall brevet jag fick ifrån Rosi:


Jah :blush: :).

Vi såg varandra där, det var på kvällen, det var solnedgång....

Ja.... Alltså vi mötes här:

Ja :).

Vi kollade på solnedgången tillsammans :blush: :love: :P :).

Japp :P.

Jag kollade en stund på Honey :blush: .

Mmm..... Och jag kollade ner på sanden!

Visste ni att en liten del av den ön är gjord av sand?


Ja.... Det där gula och oranga är solen som håller på att gå ner till kina :) :D.

Japp :thumbup: . Himlen blev röd för solnedgången :love: :) :D :P.

Ja.....

Sen sa Honey: -Rosi.... Ja.... Jag tror att jag ska ändra färg på minna bolly fjädrar.....

Det är sant :S..... Jag tror att jag ska ändra färg på mina fjädrar :S.... Men jag vet inte??

Ok!

Sen sa Rosi: -Det är Okej! Det är inte utsidan som räknas..... Det är insidan!

Sen blev Honey glad såg jag :).

Och det var då det blev såhär efter att vi sa det:

Ja :).

Men nu ska vi nog gå :).

Ja.... AHHH!!!!

Vadå?

Woody vaknar!!!!!! Han får inte se att jag är här!!!!!!!

......... :bigeyes: Okej! Spring hem till dig innan Woody ser dig!!!!!!!

Ja det ska jag.... ähh..... Hejdå Rosi :love: .

Och Hejdå allihopa :).

Hejdå allihopa, och Hejdå Honey :love: .

:love: :love: :love: .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0