Red Bolly skriver om andra..

Hej alla!
Red Bolly här (Har inget namn än.....).
Jag tänker skriva om mig själv.... Och dom andra
husdjuren som dizzed har på Panfu....:
Jag (Red Bolly) :

Namn: Namnlös men kallas Red Bolly
Ålder: 3 år
Bor: I dizzeds träkoja
Favorit mat: Bolly mat och choklad
Hobby: Vet inte, kanske leka, skriva här och sånt
Favorit färg: Rött men ibland blått
Ägare: dizzed
Bolly Bästis: Har ingen
Gillar: Gosedjur, solglassögon, choklad och sånt där....
Namn skylt (På slutet på alla inlägg) : Har ingen, har inte ens ett namn än.
Och nu Rosi:

Namn: Rosi
Ålder: 4 år
Bor: I dizzeds träkoja
Favorit mat: Bolly mat
Hobby: Leka, blåsa bubblor och äta
Favorit färg: Rosa
ägare: Dizzed
Bolly Bästis: Honey väl :tired:
Gillar: Mat, Brev, blåsa bubblor, snöflingor och mer
Namnskylt (På slutet på alla inlägg) :

Hon kanske ändrar den....
Woody:


Namn: Woody
ålder: 5 år
Bor: I dizzeds träkoja
Favorit mat: Pokopets mat (Vet inte)
Hobby: Vara cool, pyssla med sin kamera, skriva blogginlägg och sånt där...
Favorit färg: Blå
Ägare: dizzed
Pokopets bästis: Vet ej
Gillar: Coolhet, solglassögon, godis, mat och sånt som pokopets gillar -.-
Namnskylt (På slutet på alla inlägg) :

Han KANSKE ändrar den...
Lolo:

Namn: Lolo
Ålder: 3 år
Bor: I dizzeds träkoja
Favorit mat: Wooby mat
Hobby: Pyssla, leka med Fluffy, äta, gosa och sånt....
Favorit färg: Lila
Ägare: Dizzed
Wooby bästis: Fluffy
gillar: Lila, blogga, pyssla, dricka, leka och mer
Namnskylt (På sluten på alla inlägg) :

Fluffy:

Namn: Fluffy
Ålder: 3 år
Bor: I dizzeds träkoja
Favorit mat: Wooby Godis, Wooby mat och appelsiner
Hobby: Pyssla, leka med Lolo, planera och sånt....
Favorit färg: Orange
Ägare: Dizzed
Wooby bästis: Lolo
Gillar: Orange, appelsiner, Leka, Lolo, blogga och mer
Namnskylt (På slutet på alla inlägg) :

.....Och när jag ändå håller på så kan väl jag skriva om min ägare:
Dizzed:

Namn: Dizzed
Ålder: 9 år
Bor: i dizzeds träkoja (Sin egen träkoja såklart)
Favorit mat: Vet inte
Hobby: Leka, pyssla, spela Panfu, spela, gå in på datorn, ha kul, spela Angry Birds (ett spel), blogga och mycket mer
Favorit färg: Gul
Panda bästis: Paolina9 och kirby8
Gillar: Angry Birds (spel), Panfu, blogga, Djur (Älskar hon), Familjen, vänner och mycket mer
Namnskylt (På slutet på alla inlägg) :

Hon kanske ändrar den lite senare
Ja.... det var väl alla?
Jag kan skriva: Kirby8, Honey och Marieta imorgon....
Ähh..... Hejdå alla!
//Red Bolly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0