Pokopets skolan!

Hej allihopa!
DizzeDs Woody här :D.
Jo, ni undrar säkert hur pokopets skolan var?
Den var 'Okej'' men jag fick kvarsittning :( :mad: .
Bara för att jag..... :blush: ....... He he...... Jag har en hemlighet :blush: ....
.... jag låssades att vara cool för att Milla skulle bli kä....rrr..... I mig :blush: .
Och sen fick jag kvarsittning :mad: . Men Milla tittade lite in på kvarsitningen på mig
och sen såg hon ledsen ut och sen bara hon.... Gick :(.
Ja ja..... Jag hade med mig min kamera till skolan :blush: ...... Men iallafall så tog jag
en bild på min skola med min kamera :blush: :).
Här är bilden jag tog:

Om ni ser en tjej-Woody där så är det Milla :blush: ...... Men vänta :bigeyes: .
Den där 'soque''.. Han har ett brev i sin hand där det står: 'Till Milla <3<3'' :mad: .
Ett mysterium :cool: ...... äääh..... Lalala :blush: .
Ja ja... Hejdå allihopa!
//Woody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0