Panfus största träff super

Hej allihopa!
Dizzed och Kirby8 här ;).
Ja, ni vet väl att Pandania00 och Sahira gjorde
Panfus största träff :D.
Japp! ;).
Jag och Kirby8 gick på den och träffades :).
Ja :D.
Jag tog 2 bilder på Panfus största träff ;).
Ja! Det var bara några där men huvudsaken är att ha kul :D.
Och Panfus största träff vart JÄTTE rolig ;).
Ja!!!!! :D :) ;) :P.
Det här var inbjudan:

Fast tyvärr så kan ni inte gå på den :( för att den har redan varit!
Japp!
Här är bilderna:

Där sa alla: 'Panfu!!'' ;).
Japp ;), fast jag hann inte säga Panfu innan dizzed tog bilden :D :(.
Nepp......
Nästa bild:

Där liknade alla mig :D.
Ja ;). Jag tog med mig Rosi (Som ni kan se på bilden) ;).
Japp :D.
Det var JÄTTE kult på Panfu träffen :love: :D :) ;) :P.
Ja!! :D :love: .
Ses.
Ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0