Panfus största träff, inbjudan :P

Hej allihopa!
Dizzed och Kirby8 här ;).
Japp ;) :) :D.
Hihi :D.
Jo, Jag har läst MÅNGA bloggar och på:
Pandania.blogg.se så såg jag att det skulle bli Panfus största träff :P.
Jag läste också det :). Fast på:
PanfuBloggTjejerna.blogg.se :P.
Ja :D.
Dom skrev (på en inbjudan av Panfus största träff) att man skulle
skriva om det på sina bloggar om man ville och om man hade en blogg :D.
Japp ;). Jag ska komma :D!
Jag med :D.
Och på Panfus största träff så kanske några kändisar skulle komma läste jag ;).
Japp :D.
Här är inbjudan med: Dag, datum, tid, plats och sånt till Panfus största träff :) :

Hihi :D.
Jippi ;) :D :).
Ja :D.
Ja... Det var väl vad vi skulle skriva nu ;).
Japp ;). Hejdå allihopa!
Hejdå allihopa!

Jag är hungrig :mad: och Woody, Lolo, jag och Fluffy :mad: Ge oss mat, Dizzed!!
Va???
Ja, jag ska ge er mat nu, Rosi :).
Jaha.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0