Online Spel som dizzed och Kirby8 är medläm på :D

Hej allihopa!
Hej allihopa! :D
Jag och Kirby8 ska berätta vilka online spel vi spelar ;).
Japp ;) :D :).
Och så ska vi berätta vad vi heter på dom :D.
Japp ;).
Här är dom:
Dizzeds online spel som hon spelar:
Stardoll:
DizzeD
Panfu:
dizzed
MovieStarPlanet:
DizzeD
LPSO:
Ville ej berätta!
Clup penguine:
Vill ej berätta!
Kirby8s online spel som hon spelar:
Stardoll:
Kirby8Godis
Panfu:
Kirby8
MovieStarPlanet:
Vill ej säga :cool:
LPSO:
Har ingen :(
Clup penguine:
Har ingen :(
Ja....
Ja....
:).
Ja, det var väl allt :love: :cool: :D :).
Japp ;).
Hejdå allihopa!
Hejdå allihopa!
P.S. Någon som vill kommentera? Snälla :love: .
Kirby8 våra blogg läsare får kommentera om dom vill ;).
Men vi blir ALLTID JÄTTE glada om ni kommentera :love: .
Men gör som ni vill! ;) :love: .
Japp :D ;) :love: .

Kommentarer
Postat av: Pandania00

Hej!



Lite kul att veta^^

Sv: Titta på inlägget igen, Kirby8. Jag har lagt till bilden som länk :D



//Pandania00

2011-03-12 @ 07:59:46
URL: http://pandania.blogg.se/
Postat av: Kirby8 (en av bloggens ägare)

Hej :D.

Jaha :D.

Jag ska tästa att spela det spelet som du spelade :D.

Kanske för många 'spel'' ord men jaja :D.

Och din blogg är bäst, Pandania00 :D.

//Kirby8.

2011-03-12 @ 09:05:41
URL: http://dizzed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0