Ny Bolly till bloggen =)

Hej allihopa!
Skulle bara säga att nys adopterade jag en bolly :).
Han är röd :P.
Han kommer att vara med i bloggen med RÖD text :P :D.
Skulle bara säga det :) :D.
Hej hallå? Är detta bloggen, dizzed?
Japp :cool: :P ;) :D.
Ok.... Jag är dizzeds nya Bolly!..... Och jag har inget namn :(.
.....Jaha....Här är iallafall en bild på mig:

Hahaha.... Oj förlåt :S.... Jag är Woody, med den tjocka och svarta texten på BARA detta inlägg.......
Kanske..... Jaja, Det är bara att du liknar en fågel på Angry Birds :D... Tycker jag ;).

HÖRÖ!!!
Men kolla då ;). Här är du:

Och denna är lik dig:

Det är iallafall vad jag tycker :P.
Nänänänänänä!!!
HÖRÖ!!! Woody, sluta :mad: .
Ok förlåt då :S....
Nu.... Går vi va?
Ok då :tired: .
Okidoki! Hejdå allihopa!
Hejdå....
Hejdå allihopa!


Och //Red bolly.... Får hitta på ett namn till mig :tired: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0