Minna husdjur på Panfu och jag, kirby8 och Honey

Hej allihopa!
Nu ska jag visa bilder på alla minna husdjur på Panfu :) :D.
Här är Rosi:
Hon skriver med rosa text på alla inlägg ;) :D.
Här är Woody:
Han skriver med blå text på alla inlägg ;) :P :D.
Här är Lolo:
Hon kommer att skriva med kanske lila färg på texten på alla inlägg ;) :D :P :).
Här är Fluffy:
Han kommer att skriva med orange text på alla inlägg ;) :D :) :P :cool: .
Här är jag på Panfu:
Jag skriver med normal text på alla inlägg som det här ;).
Här är en av minna bästa vänner på Panfu, som heter kirby8:
Hon skriver med tjock och svart text på alla inlägg ;) :D :P :) :love: .
Här är kirby8s Bolly, som heter Honey:
Jag... vet faktiskt inte vilken färg på texten han har :S.... Om han har det....
Ja det var husdjur, kirby8 och jag... Hehe :D.
Hejdå allihopa!
P.S. Kirby8 har ett tillt husdjur somm jag kanske visar imorgon!

Kommentarer
Postat av: Bearlove

Hej!

Fin blogg!

Jo... jag undrar hur man byter färg på texten i inlägg på blogg.se!

Hoppas du kan svara! :)



//Bearlove

2011-03-06 @ 16:16:00
URL: http://bearloves.blogg.se/
Postat av: Anzy

Hej!

Den var JÄTTE bra :D.

Hur gör man en sån film?

//Kirby8.

---

Svar: Man måste ha tränat lite med sina program man har på datorn! Jag har mac så mitt program heter IMovie Du har nog Pc tror jag och då har du programmet Windows Movie Maker! Öva dig lite på det och sen så kanske du kan göra en jättebra film du med! :D ;) :heart:

//Anzy :D :) ;) :P

2011-03-06 @ 19:51:32
URL: http://anzylanzy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0