Min och SuperAnnis Littlest Pet Shop film 1

Hej alla!
Jag är såå trött idag så jag fick inte vara i skolan idag ;( :(.
Men iallafall så ska jag visa del 1 av en Littlest Pet Shop film som
jag och SuperAnnis (En av min bästa vän) har gjort :).
Det är både SuperAnnis och minna Littlest Pet Shops som är med i den :D.
Vi var hemma hos mig när vi gjorde den ;).
Nu kan ni se den väl:
....Var den bra? :D.
Det tycker jag iallafall :D ;).
Men jag vet inte riktigt när del 2 av Litlest Pet Shop filmen kommer :S....
För att det är SuperAnnis som fixar ljudet och klipper bort allt fel och sånt på denna Littlest Pet Shop Film :D.
Men när del 2 kommer så sätter jag den på bloggen såklart ;).
Hejdå alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0