Min och Paolina9s roligaste video :D

Hej alla! :D.
Ja.... Jag har ju 2 bästa vänner på Panfu, och en av dom heter Paolina9.
Och bara så att ni vet så känner jag Paolina9 på riktigt :D.
Vi är bästa vänner :love: .
Jag har SuperAnnis och Paolina9 som bästa vänner på riktigt :D.
Men iallafall så har jag och Paolina9 gjort en jätte rolig video tillsammans :D.
Jag är den med Röd jacka och Paolina9 är den med lila jacka på riktigt på videon :D.
Njut och skratta så mycket du vill åt videon nu :D :
Rolig, va? ;).
Oj juste..... Glömde nästan :).
Min och Paolina9s blogg heter:
AlltingBloggen.blogg.se :D.
Läs den gärna ;).
Så då vet ni att jag har 2 bloggar :D (Den här bloggen och AlltingBloggen.blogg.se).
Ja.... Det var väl allt?
Hehe ;).
När jag och Paolina9 träffas på Panfu så ska nog jag ta bilder... Kanske ;).
Hejdå allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0