Min nya blogg på BloggPlatsen

Hej allihopa!
Jag har nys skapat en blogg på BloggPlatsen :D.
Såklart så ska jag blogga här också ;).
Jag vet inte ens allting med BloggPlatsen :S...
Och jag kanske raderar min blogg på BloggPlatsen någon annan dag :S....
Hehe ;).
Men jag ska nog ha kvar min blogg på BloggPlatsen :D.
Men hittils tycker jag att det är roligare att blogga här :D.
Men vi får se ;).
Jag kommer att ha kvar denna blogg såklart ;).
Jag ska ha kvar denna blogg SUUUUPER LÄNGE!!!! :D.
Men jaja!
Här är min blogg på BloggPlatsen tillsammans med en väldigt glad fågel :D :
Klicka HÄR :D ;).
Ja... Det var det jag skulle visa :D ;).
Hejdå allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0