Kult spel med en orm och jag fick 3150

Hej allihopa!
Här är ett jätte kult spel :D.
Man är en orm och ska äta MÅÅÅNGA möss eller råttor (eller vad det var),
men då får inte ormens huvud nudda sin kropp och ormen blir lÄNGRE och LÄNGRE
per Råtta/mus han nuddar :O.
Och så får man poäng och kan komma till levlar ;).
Jag kom till level 3 högst och fick högst 3150 poäng!!!!!! :cool: :D.
Men jag spelade JÄÄÄÄÄÄÄTTTE MÅNNNGGGGAAAA gånger för att få 3150 poäng.
Men det är JÄTTE kult :) :D :P.
Hmm..... Jag kommer snart att länka till det spelet ;).
Ses allihopa!
Hejdå allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0