Kanske snart svar till Bearlove och om kattutstelningen

Hej allihopa!
Bearlove frågade i en kommentar om hur man kan ändra färg på texten...
Jag kommer kanske att svara på den frågan imorgon....... För den är en kod
man ska göra på HTML för att ändra färg på texten :S... Men jag kommer att
svara på den frågan snart tror jag ;) :D.
Och det är darför jag har gjort en kategori som heter: 'Fråga och svar'' :D.
Jag kanske snart gör en fråge-ruta men jag vet inte hur man får en sån :S....
Därför har jag frågat en som har en fråge-ruta hur man får en :D.
Kattutstelningen:
Ni kanske undrar hur det var på kattutstelningen ;) :D.
Bilder på två av minna katter som var på kattutstelningen (det var egentligen 3
av minna katter på kattutstelningen men jag har ingen bild på en av dom :S) :
Ni kanske har sett dom bilderna förut men, jaja ;) :D!
Alla av minna katter som var på kattutstelningen fick varsin roset :love: (Ni kanske inte förstog... Men jaja).
Man kan vinna roseter på kattutstelningar :D :).
Ja, det var det jag skulle skriva.... Tror jag :S....
Imorgon är det skola för mig!
Och Woody :D.
Hmm..... Jag funderar på att byta smileys paket :S :D.....
Snart kommer det en: Video (med mig och Paolina9 på riktigt), Ett inlägg med många saker man kan göra på datorn :D, Kanske ett nytt smileys paket :S, Kanske bara kanske en film från Panfu om ett mysterium :cool: .
Hejdå allihopa!
P.S. Snälla skriv i Cboxen!! Cboxen = ChattBoxen ;).

Kommentarer
Postat av: lizzie_123

Två av våra ketter (dom är norsk skogkatter)

Dom vart också på en utställning i söndags!

I Gävle.

fast jag följde ej med :(

2011-03-08 @ 14:39:06
URL: http://minilizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0