Hur man ändrar färg på texten

Hej allihopa!
Nu ska jag berätta hur man ändrar färg på texten ;) :P :D.
Jo.... Först så ska du klicka på HTML (med en liten blå text)
på ett inlägg.... Och den fins där jag har ringat in på bilden ;) :

Ser ni ;).
Sen så kommer den här upp:

Och där så ska du skriva denna kod:

Ja, ni ser väl att det står: 'Skriv färgen som du vill ha på engelska'' och så är det en pil till där det står: ''?????'
Och där så ska du skriva vilken färg du vill ha på engelska ;). Tillexempelt om du vill ha blå text så skriv såhär:

Och då blir färgen blå (eller vilken färg du har skrivit på engelska).....
Glöm inte att när du är klar med koden och sånt, så klicka på: 'Uppdatera''
Och det står ju: <Span style="COLOR: och hur man gör en sånhär: "
då ska man hålla in den tajenten med en pil på :D och sen så ska du klicka på 2 :D.
Lätt va? ;).
Kanske inte.... Hehe.
Hejdå allihopa!

P.S. Jag VET att jag har blå text som woody ägentligen ska ha..... Men såhär ser texten ut när den är blå :P.

Och såhär kan den se ut:

Tjock blå text, Sne blå text, Blå text med streck under..., Tjock sne text, Sne text med ett streck under, Tjock text med ett streck under.....Tjock sne text med ett streck under :P.


Kommentarer
Postat av: Kirby8 (en av bloggens ägare)

Tack :).

Du hjälpte mig :D.

och säkert alla andra blogg-läsare ;).

//Kirby8.

2011-03-13 @ 21:51:27
URL: http://dizzed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0