Honey frågar kirby8

Hej allihopa!
Honey och kirby8.....Här.
Japp! Vad var det du skulle fråga mig, Honey?
Ähh :blush: .....
Säg bara!
Ähh...... :blush: .
Kom igen, Honey. Vi kan inte hålla på hela dagen, heller ;).
:blush: ... Ok då..... Jag skickade ett brev till Rosi igår....
Alltså så har Rosi fått brevet idag :S.... Men.... Vadå?
Jag skickade det här:

Rosi hade fotat den med sin kamera och laddat upp den här.... Så jag kunde bara ta den nu ;).
Ja ok.... Ska du möta Rosi imorgon?
Ähh.... Ja.... Jag tänkte det :blush: OCH det ska jag :).
Ok....Vad var det för fråga du skulle säga till henne, då?
Ähh... :blush: .
Sluta att säga: "Ähh...." Hela tiden ;).
Ok då....Jag.... Jag tänkte fråga om hon ville bli.... :blush: .
Äh??.....Vänta NU!!! :bigeyes: . Tänker du fråga chans på henne!? :bigeyes: :D :love: .
Ähh.... Japp.... Får jag det?
Men Honey ;). Såklart du får :). Om du gillar henne på det sättet så ska du säga det till henne :).
Ok... :). Då längtar jag tills imorgon :).
Hehe, ja :D ;).
.... :D :).
...... Haha..... Vääldigt bra, Honey ;).
Va??
Ska du fråga Rosi om hon vill bli ihop med dig på FÖRSTA APRIL :D :), hon kommer bara att tro
att du skämtar med henne :D.
.. :blush: ...... Jag gillar värkligen henne på det där.... Ihop :blush: ..... Sättet eller vad man ska säga! :blush: .
Ok....
Och jag lovar att hon kommer INTE att tro att jag skämtar med henne :mad: .
Som du vill ;). Då slår vi VAD om det ;).
OK DÅ!!!
Ähh.... Hejdå allihopa :).
Hejdå alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0