Header

Hej alla!
Woody, Rosi, Lolo, Fluffy och Honey här :D.
Ja... På bara det här inlägget har jag normal text!
P.S. Jag är Rosi :D :P.
Ja.... Den tjocka och svarta texten är jag på bara detta inlägg...
Jag är Woody!
Och jag är Honey :D med den snea texten :D.
Jag är Lolo, med den texten med ett streck under på BARA detta inlägg!
Och jag är Fluffy med den tjocka och svarta texten med ett streck under BARA
på detta inlägg!
Ja.... Då vet ni vilken text vi har ;).
Japp....
Jo, eftersom att dizzed har tagit hand om oss så har vi gjort en header till hennes blogg :love: .
BARA till dizzed :cool: .
Hörö! Min ägare då? Jag var med och gjorde headern.... Så den är till Kirby8 också :cool: .
Ok då :tired: .
Såklart..... Jag glömde att säga det också :blush: :).
Ok!
Hihi :blush: :love: :blush: :).
Här är headern som vi har gjort till bara dizzed :cool: .
OCH kirby8 :mad: .
Ja.... Och kirby8 då :tired: .

Jag ritade mig själv på headern :).
Ja.... Och jag ritade mig själv på headern! :D.
Jah.... Vi har till och med satt upp headern på bloggen :D som ni kan se ;).
Ja!
Hoppas att dizzed gillar den! :love: .
OCH kirby8 :mad: .
Ja... :blush: och kirby8 förstårs :).
Ja :).
Hejdå allihopa :cool: .
Hejdå allihopa! :).
Hejdå allihopa :love: .
Hejdå allihopa! :P
Hejdå allihopa! :( :).

Och
//Honey..... Har ingen namnskylt än :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0