Har fått ännu ett brev ifrån Honey :love: ......

Hej alla!
Rosi här ;).
Jag....Jag har fått ett tillt brev ifrån Honey :love: .
Ähh..... :blush: ....... Jaa..... Det här var brevet jag fick nyss:
Om ni undrar varför det står på slutet på brevet: "Ta inte med dig NAGON!!!!!"
Så....Min kamera när jag tog bilden var lite dålig så egentligen så ska "NAGON" Betyda: "NÅGON!!!" .
Men han skrev med en snygg still ;).
Men.... Jag.... :blush: ...... Jag vet inte om jag vågar gå till Honey imorgon :blush: .
Mmmm...... Jag kan ju bara gå till honom imorgon och svara på hans fråga..... men.... Jag är.... :blush: ......
Jag är.... Jag är.......... Ärch..... Jag måste väl säga det nu, va?
Ok....Jag är ♥ i Honey.....
Alltså jag är.... Kär :blush: ...... I Honey.... :blush: .
Jag hoppas att inte Honey läser detta och får reda på min..... Hemlighet....Om honom :blush: .
Och ALLA i BollySkolan skratar och retar Honey BARA för att han har ändrat färg på sina Bollyfjädrar.....Men
jag tycker att det är fint och gulligt :blush: .
Ojdå!!!! Nu kommer dizzed........ Hon får inte heller veta min hemlighet om Honey :blush: .
Ähh.....Hejdå allihopa!
P.S. Ny namnskylt ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0