Har ändrat bakrund nu :) + kattutstelning :S...

Hej allihopa!
Ja, jag har ändrat bakrund nu :D :).
Som ni ser så har jag gul bakrund ;).
Ja, Imorgon så ska jag åka till en kattutstelning
klockan: 9 (kanske)..... Så då kanske jag inte
bloggar på hela dagen imorgon :S.................
Minna katter ska vara med på kattutstelningen :D.
Minna kattungar ska för första gången vara på kattutstelningen :D.
Om ni inte minns eller om ni är nya blogg läsare så är det här minna
kattungar, dom är så små nu också :D :
Jag tar flera bilder på minna kattungar :D :
Ja, dom kattungarn asom var på bilderna är lika småa på biden som dom är nu :D.
Och dom ska gå på kattutstelningen imorgon för första gången :D.
Ja, så jag kommer nog inte att blogga imorgon :(.... Men man vet aldrig :D ;) ;P.
Hejdå allihopa!
P.S. Jag VET, Veckans/månadens djur var ju hundar och jag kommer kanske att skriva och göra en bild om hundar nästa vecka så hundar blir nog månadens djur tror jag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0