Duck på Panfu

Hej alla pandor!
Har ni läst Panfu bloggen ?
Ja.... Den pandan som har rymt ifrån Bitterland
måste ha: Nya kläder, Pandamynt, tvätta sig, en träkoja,
ETT NYT NAMN och mer :S...
Nu har iallafall många pandor gett honom kläder..... Och Kamaria
fick lämna honom i en träkoja som vi inte fick veta vart :(.
Men iallafall så ser han nu ut såhär:
Han fick direkt komma till level 45 :D.
Han ser iallafall ut som en normal panda och inte någon slav hos en onskefull panda, heller ;).
Jaja..... Jag hoppas att inte Evron vet att han är hans slav... :S....
Men det blir nog svårt :D.
Han har redan fått ett namn som är: Nisse :D.
Man fick välja mellan: Cool_panda11, Nisse, Ankpojken, Glada-pandan och Ckud på namnen för Duck :D.
Men det blev Nisse ;), jag röstade på det namnet :).
Jaja.... Nu ska jag spela Panfu!
Hejdå alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0