Dizzeds Panfu dagbok

Hej alla!
....Rosi här :blush: .
Jag skriver med normal text på BARA, BARA
på detta inlägg...... Eller kanske på något
annat inlägg med :S.... Men jaja!
Jag , Woody, Lolo, Fluffy, Kirby8, Honey eller dizzed
har inte skrivit på bloggen så mycket idag :S.... Faktist så
har vi inte skrivit någonting idag :S..... Men det gör väl inget!
Idag.... Någon tid idag iallafall :blush: ..... Så såg jag dizzed
på sin säng och skrev i en bok :question: !
Sen så läste hon vad hon hade skrivit tydligen och sen kollade
hon runt sig och DÅ sprang jag och gömde mig bakom en staty!
Jag kollade lite på dizzed bakom statyn... Sen så gömde hon sin
bok FORT under sängen och gick!
Om ni inte visste det så är jag en nyfiken bolly!
Så då var jag nyfiken men tänkte inte ta dizzeds bok.....
Men sen blev jag så nyfiken att jag inte kunde vänta tills jag kollade i dizzeds bok!
Så jag SPRANG dit och sen tog jag fram dizzeds bok!
Det stog: 'Dizzeds Panfu dagbok'' På den med en snygg text!
Jag kollade på¨boken lääänge med stora ögon!
Inte visste väl jag att dizzed hade en Panfu dag bok...... Ähh...... Inte för att jag också har en sån :blush: .
Jaja.....
Sen kollade jag runt om mig så att inte Woody, Lolo eller Fluffy skulle se (och dizzed såklart).
Sen sprang jag och gömde mig under tecket på min lilla bolly-säng med en fick-lampa!
Jag kollade och läste i dizzeds Panfu dag-bok!
Och såhär stog det:
'Kära dag-bok!
Idag har jag inte skrivit någonting i bloggen.... Men jag hoppas att mina husjdur gör det!
Jag har mått bra idag :).
Jag har läst andras bloggar idag.... Och fick några idéer på min blogg!
Jag skulle kolla lite på TV sen.... Men då såg jag att alla mina husdjur lekte tillsammans!
Jag blev glad att få se det!.... Men då räcknade jag alla mina husdjur....
1, 2, 3, 4, 5 :bigeyes: det var ett husdjur för myyycket :bigeyes: .
Men då förstog jag att det bara var lille Honey där också :D.
Så det var ingen fara!
Jag såg att min rosa bolly Rosi blev lite rodnad (Röd i ansiktet) och då förstog jag att hon bara
var lite blyg (eller mycket) för Honey :D.
Jag vet att Rosi är kär i Honey... Men det ska jag inte tala om nu!
Sen kollade jag min statestik på min Panfu-dator..... Men inget vidare mycket :(.
Sen hade jag ingenitng att göra :(.
Då såg jag att mina husdjur gjorde en bild på Paint på min Panfu-dator!
Dom gjorde typ en header, till mig :D, och kirby8 :D.
Men nu ska jag gömma denna dag bok och gå...''

ähh..... Vet hon att jag är kär i Honey :Blush: :blush: :blush: .
Jaja.... Få se vad hon skriver imorgon :D.
Eller..... Jag kanske ska ta hennes dag-bok igen imorgon :cool: :D.
Men nu ska jag lägga tillbaka dag-boken och sova!
Hejdå alla! :love: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0