Igår var det en dag med Honey

Hej alla!
Kirby8 här ;).
Jo, igår var det GP dag :D :cool: .
Och överasskning maskinen funkade igår Man fick
en lavalampa :).

Ja ni ser väl att jag har GP kläder på mig väl? :D.
Och jag tog en liten promenad i Panfu.... Och sen när
jag kom hem hade HONEY bytt färg på sina bolly-fjädrar :bigeyes: .

Han liknade soffan nästan :D :).
Men iallafall så... Nu ser inte Honey ut såhär:

Han har ändrat färg på sina bolly-fjädrar till grönt :bigeyes: .
Så nu är han grön istället :).
Jag och Honey firade det och gick ut på en väldigt bra och jätte rolig och kul dag :) :D.
Först badade vi:

Jag är den som är i vattnet :) :D.
Sen spelade vi FotBoll :cool: .

Det var jag och Honey mot dom andra med blå kepsar :P.
Och jag och Honey fick MÅÅÅL!!!! :cool: :D.
Sen gick vi en promenad förbi slottet :P.

Sen köpte vi glass :P :D.

Mums, vad glassen var SUUUPER god :P :D.
Ja, glassen var JÄTTE god :P :D.
Ja.... Jag och Honey gjorde massor av mer kul men om vi ska visa allt det så tar det en JÄÄTTE
lång stund nog :D :).
Mmmm.....
Oj juste ;). Eftersom Honey är grön nu så skriver han med grön text :P.
Japp ;) :D.
Hejdå alla! ;).
Hejdå alla!


Ähh.... Honey.... Du är grön.... Och din namnskylt är på dig när du var tiger-randig....Honey??!
Jaha.... Nu har Honey gott hem till Rosi och berättar att han är grön....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0