Är det nånting fel eller???

Hej alla!
Woody här!
Är det något fel med blogg.se eller???
För att även om jag skriver koden på HTML för att ändra färg på texten så blir inte texten färgad :mad: :mad: :mad: .
Jag har försökt at skriva koden och sånt så att texten blir blå men det GÅR INTE!!!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: .
Jaja.... Bara en varning... eller vad man ska säga :S....
Hejdå!

P.S. ALLA dizzeds husdjur har gjort en bild som det är dens namn på.... Som den bilden som är på detta inlägg ;).

Kommentarer
Postat av: SuperAnnis

Hej Disse! Jag vet att jag inte skriver dagligen. Men jag ska försöka.

Jag är bara så upptagen med mina dumma läxor! Jag saknar att skriva

på bloggen med dig! Det är bara så orättvist att vi inte kan ses så ofta.

Men vi har ju hur mycket kontakt som helst! Eller? Jag hoppas det i

alla fall. Hejdå! Vi ses på ett mail!

2011-03-09 @ 15:14:43
URL: http://superannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0