Angry Birds :cool:

Hej alla!
Ja, som säkert några vet så är mitt favorit spel på en iPad (Eller iPHon)
Angry Birds :D.
Det är JÄÄÄÄÄTTE KULT :thumbup: :D :P :).
Här är några 'Angry Birds'' Bilder :P :D:

Hehe ;). Det är gröna grisar mot arga fåglar ;).

Där märker fåglarna att doms ägg är borta ;).

Och där är en Arg Fågel på julen ;).
.....Jag kan berätta om spelet Angry Birds:
Angry Birds, ett spel på iPad!
Det handlar om fåglar som ÄÄÄÄÄLLLLLSSSKKKAAARRRR sina ägg :).
Men sen märker dom en dag att äggen är borta!!!!!
Men då såg dom gris-spår från sit fågel-bo :O.
Då såg dom att MMMMÅÅÅÅNGA gröna grisar hade stulit doms ägg och skulle göra omellet :)..... Eller nånting
smaskigt med äggen!!!! :bigeyes: .
Då vart fåglarna JÄTTE arga och hade en STOR slang-bela!
Dom kastade sig själva på grisarna tills dom fick äggen!
Men grisarna hade olika banor (eller vad man ska säga) av: Sten (Ingen fågel förutom 1 kan krosa stenen), träd, glas, jord..... Och massor av andra saker :S...

Grisarna försökte att fånga äggen HELA tiden med olika knep!
Fåglarna fick kasta sig själva många gånger...
Dom hållde på i flera årstider: Halloween (Grisarna skrämde fåglarna och sen tog äggen), Julafton (Banorna fick man varje dag en bana om dagen det var en kalender), alla hjärtans dag, Irlands gröna dag och mer!

Ja... Det var om Angry Birds, det :).
Hejdå allihopa!

P.S. Några dagar sen (Eller veckor) så fick jag en Angry Birds gosedjur ;). Det var en Grön gris med hjälm ;).

Kommentarer
Postat av: Sahira

Hhaa ANGRY BIRDS :love: Har det på min mobil :3

2011-03-19 @ 20:21:09
URL: http://sahira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0