200 inlägg på bloggen!!! :D

Hej allihopa!
Dizzed och Kirby8 här ;).
Japp :D.
Mins ni berättelsen när ni för första gången läste 100 inlägg på denna blogg?
Kirby8 :D, det är ingen berättelse ;). Men mins ni på ett inlägg på Januari att varje 100:e
inlägg på min blogg så skulle ni få olika presenter som pris ;).
Japp :D. Och nu har vi kommit till 200 inlägg på bloggen :D :D :D!!!!!!!!!!!!!
Japp ;). Och priset för att ni har läst 200 inlägg på min blogg.... ÄRR.....
2 bilder ;).
Em, em, em.... Kirby8 det är en GRATTIS bild och en Serie som du har gjort till alla våra blogg-läsare ;).
Japp :D.
Här är: Grattis för att ni har läst 200 inlägg på bloggen-bilden ;) :
Långt namn :S :D.

Jag ritade en svensk panda på bilden för att dom hade inte gjort en sån på raden med pandor :( :tired: .
Jaja :D.
Ja ;). Och här är Serien som Kirby8 har gjort ;) :
Ja :blush: :D.

Kolla noga vad dom säger i Serien ;). Bara ett tips :).
Japp :D ;) :) :P.
Jag kan berätta vad dom säger ;) :
Bild 1: 
Ella säger:
Hej! Vi är Max och Ella.
Bild 2:
Kamaria säger:
Ella och Max, Ella och Max!!!!
Vi har ett problem!!! Måna-Lisa tavlan är stulen!!!!
Bild 3:
Max säger:
Jag kan be 2 SuperDetektiver att hjälpa!
Ella säger:
Det låter inte bra..
Bild 4:
En rosa smiley som är förvånad!
Bild 5:
Max säger:
Här är dom!
Bild 6:
Kirby8 säger:
Vi hörde att Måna-Lisas tavlan var försvunnen!! Vi ska hitta den!
Dizzed säger:
Ja!
Bild 7:
Dizzed säger:
Vi springer till museumet.
Bild 8:
Det är en dörr bakom där Måna-Lisas tavla fans!
Bild 9:
Dizzed säger:
Kolla! Måna-Lisa tavlan!!
Bild 10:
Kirby8 säger:
Jippi!! Vi hittade den!! Vi går till Max och Ella och berättar Vart den är!
Bild 11:
Slut!
:D......:D.
Bra/Dålig ;) :D :P :).
Hejdå allihopa!
Hejdå allihopa! :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0